Monday, May 05, 2008

Li'l Something About Me

Liza tagged me to do this meme. Since it looks interesting and it doesn't take much time, here we go!!! Sorry to say that I haven't been able to do other tags or post some of the awards I've received, but I REALLY appreciate them. ;-D

1. What’s your favorite color?
Definitely blue, esp. navy blue hi hi hi...Isn't it obvious by the choice of text color I use for my blog? ;-D

2. What’s your favorite quote?
"God's help NEVER comes late, but it RARELY comes early."

3. Favorite television show?
CSI, Lost, Desperate Housewives.

4. What part of the chicken is your favorite?
Thigh and leg.

5. When you get a cold or the flu are you tough or a big baby?
Depends on how bad it is. I once had bone flu and I couldn't do A THING! It was the worst flu I had ever had in my life. Whenever I coughed, I felt it in my BONES, so all I could do was curl up like a fetus in bed since it hurt so much. When my Dad took me to the doctor by car, I was SO delirious on the way there that I didn't even know where we were going. I hope NOBODY catches this type of flu!!!

6. Are you more serious or a big dork?
Depends. Some people bring up the dork in me (like my hubby). *tee hee*

7. Use one word to describe how you are feeling right now.

8. Name your worst habit.
Besides being lazy? LOL!!!

9. Name a book that you could read over and over again.
Japanese comic books HO HO HO HO HO...

10. Are you a collector of anything?
BOOKS!!! I wanna have a private library someday. *dreamy sigh*

11. What’s one of your favorite blogs to read?
Too many. I LOVE all the blogs in My Great Blogging Buddies List. ;-D

12. Name one thing you are passionate about.
Counting my blessings.


  1. I've never heard of bone flu, but I surely never want to get it, iut sounds awful. Thanks for sharing Amel ;-)

  2. hope you manage your dream to have own library...

  3. If you start collecting now, you'll have a big library in no time!

  4. I loved the last one the most.

    Count your blessings! Isn't that a song. Hee, Hee

  5. Hello Amel,
    My goodness I have been trying to get over here for days.

    Please forgive me. I have had so very much to work on and I am tring to get caught up and visit everyone.

    Thank you for your prayers and your lovely comment concerning Bill.

    And, oh my I am so excited for you. A trip back home!! Wow you must be simply filled with joy and excitement.

    It's so good to be abck my dear friend. And, I like the leg and the wings...LOLZ!!

  6. Good answers.

    I love the counting your blessings answer. I think more people should!

    I like your quote too.

  7. Fish: Yeah, it's awful indeed. Glad you enjoyed this post. ;-D

    Jul: Yup, maybe someday, but I'm happy without it he he he he...

    Blur Ting: HE HE HE...Yeah. I have about 10 now hi hi hi...;-D

    Lori: HE HE HE HE...Glad you enjoyed reading this! ;-D Let's count our blessingssss! ;-D

    Shinade: Hey, no problem, Jackie!!! Don't worry. I've been busy myself lately he he he...

    And yeah, I'm REALLY excited about going back to Indo. YIIIHHHAAA!!!!

    The World According to Me: Glad you liked this post. ;-D

  8. Hey Amelia,

    This is so cute! The more I read these memes of yours the more I find you to be a sweet person, Girl :)!
    May God continue to bless you *bowing*!

    Big hug and cheers